Leczenie endodontyczne (potocznie nazywane leczenie kanałowe)

Polega na usunięciu z kanałów wszelkich bakterii oraz przede wszystkim nieodwracalnie chorych nerwów, których we wnętrzu zęba w zależności od jego rodzaju jest od jednego do pięciu. Leczenie kanałowe w Royal Dental odbywa się przy użyciu najnowocześniejszych mikroskopów stomatologicznych, dzięki czemu uzyskujemy nawet 20 krotne powiększenie w polu pracy. Gwarantuje to idealną precyzję, której nie są się osiągnąć innymi metodami ani narzędzami. Dodatkowo w razie konieczności na każdym etapie leczenia lekarz wykonuje tomografię komputerową dzieki której weryfikowana jest poprawność przebiegu leczenia Leczenie endodontyczne przeprowadzane jest w miejscowym znieczuleniu komputerowym, a dla pacjentów ze szczególnym lękiem przed stomatologiem także w znieczuleniu ogólnym (narkozie) lub podtlenku azotu.

Jakie są wskazania do leczenia kanałowego?

Leczenie endodontyczne jest konieczne w sytuacji kiedy nerwy i naczynia krwionośne (miazga zęba) , zostaną zainfekowane przez bakterie próchnicy. Jednym z pierwszych objawów jest nieustanny, uporczliwy i rosnący ból zęba. Dzięki odpowiedniej diagnostyce stosowanej w Klinice Royal Dental , możemy szybko znaleźć przyczynę bólu i w rozpocząć leczenie kanałowe, co pozwoli na uratowanie zęba przed poważniejszymi skutkami. Jednak leczenie kanałowe może być również zastosowane podczas obumarcia miazgi zęba, co może się wydarzyć podczas urazu mechanicznego np. na skutek uderzenia zęba lub wypadku.

Dlaczego leczenie kanałowe w Royal Dental jest bezpieczne i gwarantuje powodzenie?

Nasi specjaliści z zakresu endodoncji mikroskopowej ukończyli najwyżej klasy szkolenia z tej dziedziny. Stale podnoszą swoje kwalifikacje uczęszczając w różnych konferencjach, sympozjach i kursach. Dodatkowo używamy najlepszych i najnowocześniejszych technologii do opracowania kanału, a następnie jego wypełnieniu za pomocą płynnej gutaperki (naturalnej żywicy). Są to narzędzia szczególnie przydatne w przypadkach leczenia skomplikowanych przypadków oraz wtórnym leczeniu endodontycznym.

Indywidualne podejście

W Royal Dental każdy pacjent to przede wszystkim człowiek zmagający się z specyficznymi dolegliwościami, któremu najskuteczniej może pomóc osobiste zaangażowanie naszego personelu i terapia skrojona na miarę konkretnego przypadku.

Klinika dla Ciebie

Dobre relacje z pacjentem to nasz priorytet od pierwszego dnia działania kliniki. W ślad za nimi idą najnowszy sprzęt w rękach profesjonalistów i komfortowe warunki leczenia. Te trzy aspekty pozwalają Royal Dental wyznaczać standardy nowoczesnej stomatologii.

Wykwalifikowani specjaliści

Do dyspozycji naszych pacjentów oddajemy zgrany zespół lekarzy stomatologów oraz psychoterapeutów stale podnoszących swoje kwalifikacje i prowadzących leczenie zgodnie z aktualnymi trendami w swojej sztuce.

Oferta skierowana również dla dzieci

W Royal Dental ze szczególną troską pochylamy się nad najmłodszymi pacjentami. Nasi stomatolodzy dysponują technologiami umożliwiającymi bezbolesne leczenie zębów oraz indywidualnym podejściem zapewniającym dziecku poczucie bezpieczeństwa i komfortu.

Wi-fi w gabinecie

Sieć internetowa w każdym w całym budynku

Klimatyzowane wnętrza

Każde z pomieszczeń posiada klimatyzację